Značka: Cumbancha

2CD: Idan Raichel - Idan Raichel - Piano - Songs

Neohodnoceno
419 Kč / ks

Idan Raichel: klavír; The Orchestra - Noam Weisenberg: dirigent; Amanda Lo: housle; Meg Okura: housle; Tomoko Omura: housle; Zach Brock: housle; Zamira Briceno: housle; Leonor Falcon: housle; Frederika Krier: housle; Karen Waltuch: viola; Benni Von Gutzeit: viola; Tom Duboski: viola; Adam Fisher: violoncello; Malcolm Parson: violoncello; Augustin Uriburu: violoncello; Cat Cantrell: hoboj; Jessica Santiago:Lesní roh; Elizabeth Harraman: lesní roh; Jorge Roeder: kontrabas

 

Disc One - 1: Le'hisha'er (To Stay); 2: Yored Ha'Erev (Večerní pády); 3: Yesh Bi Od Co'ach (Ve mně je stále síla); 4: Ba'Yeshimon (na poušti); 5: She'eriot Shel Ha'Chaim (Útržky života); 6: Achshav Karov (blíže); 7: Simaney Derech (dopravní značky); 8: Im Telech (If You Go); 9: Galgal Mistovev (Kolovrat); 10: Medabrim Be'sheket (mluví tiše); 11: Mi'Kol Ha'a'havot (Of All the Loves); 12: Ulai Ha'pa'am (Možná tentokrát); 13: Ga'agua (touha); 14: Yalda Shelli Ktana (Moje malá holčička); 15: Kotzim (trní); 16: Ba'Layla (v noci); 17: Ma'agalim (kruhy); 18: Ahava ka'zo (Láska jako tato); 19: Mi'Ma'amakim (Out of the Depths); 20: Lifney She'Yigamer (Než to skončí). 

Disc Two - 1: Chaim Pshutim (Simple Life); 2: Chalomot Shel Acherim (Sny jiných lidí); 3: Shoshanim Atzuvot (Sad Roses): 4: Rov Ha'Sha'ot (většinu hodin); 5: Me'cha'ke (čeká); 6: Hinach Yafah (Thou Art Beautiful); 7: Hakol Over (Vše projde); 8: Bo'ee (Pojď se mnou); 9: Ga'agua (touha); 10: Chaim Pshutim (Simple Life); 11: Im Telech (If You Go); 12: Olam Shalem (Celý svět; 13: Nebo Ka'ze (světlo jako je toto); 14: Medabrim Be'sheket (mluví tiše); 15: Be'Karov (Brzy); 16: Lisloach Ve'Lishkoach ( Odpustit a zapomenout)

 

Kategorie: World Music na CD
Hmotnost: 0.2 kg

Idan Raichel

Idan Raichel - Piano - Songs

Cumbancha CMB-CD-40

Sdílet intenzivně soukromé momenty umění s malým i velkým publikem je vzácné i odvážné. Idan Raichel vystavuje na Piano • Songs epickou sadu dvou disků, která kombinuje představení ze sedmnácti představení - říkají nám poznámky - v izraelském amfiteátru Shuni. Brožura nám také (prostřednictvím fotografií) říká, že se jednalo o složité a mimořádně choreografické události, ale to by nemělo snižovat naléhavost a serióznost hudby. Oba disky kombinují duchovní i světskou hudbu, která se pro Raichela stala jakýmsi vysokým standardem, ať už vystupoval (převážně) sólově - jako na této nahrávce - ale i jiné nahrávky, například ty, které vydal s Vieux Farka Touré.

A očividné divadlo, zkoušeno a choreografie odděleně, a proč pan Raichel zůstává seriózní a zatímco se neomlouvá za to, kým je a proč se zdá být podivně neochotný zapojit se do diskuse o nepříjemné situaci Palestinců, kteří žijí na jeho doorstep nezmění dopad této hudby. Je to hluboké a pan Raichel je mimořádně výmluvný, když popisuje život Izraelců v moderním Izraeli. A i když ho někdo nebral na slovo (nebo jeho absenci), když měl černou barvu za to, že nabídl těm na izraelské straně, nechal důvod, proč se neúčastní protestů a / nebo dialogu (podle toho, která část politické spektrum, které upadáte), přesto se pan Raichel zdá být upřímný - dokonce i trochu prorocký - ve svém odhodlání „kázat“, že změna pravděpodobně přijde,

Takže i když ho nejste schopni (tak říkajíc) vzít za slovo, faktem je, že se jedná o monumentální živou nahrávku, která, kromě choreografie a divadla, si bude pamatovat jako jednu z jeho dosud nejlepších nahrávek. Tady je hudba nejen o každodenním židovském životě a o uctívané duchovnosti, ale také o naději v lidské úsilí a vítězství. Nejlepší ze všeho je hudba, která je seriózní a je prováděna způsobem, který je nenapodobitelně pan Raichel, který dodává hudbu v čistém, vysokém a osamělém sametovém tenoru, který často bydlí - samozřejmě hudebně - v horních registrech, aby zachytil emoce tato srdeční hudba. Právě v této hudbě vrhá opatrnost do větrů a létá tváří v tvář konvencím, vtáhne vás do příběhů a postav a oživí svým hypnotizujícím hlasem.

Výsledek, jak tato nahrávka naznačuje, je schopnost spojit se s jeho publikem stejným způsobem jako jakákoli populární superstar, něco, o čem se také zdá, že dobře ví, ale jeho povědomí se neohrožuje a spoléhá na naprostou poctivost spojit se publikum. Reflexní poddajnost jeho písní a jeho schopnost nosit emoce každého na rukávu nesmírně přispívají k tomu, aby byla hudba na těchto dvou discích něčím dechberoucím.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: